Khamis, 7 Julai 2011

sabar...sabar....

semalam tension ak dgn suami..gila nk buka ACc MayBank saja ambil masa sampai 4jam..sekejap2 ofline..sekejap2 ofline..dr jam 12tgh ari tercegat ak kt sana..laki dh mula bising2 dh..ak punyala control anginnya..bercerita2 tntg "mushi2"...cool balik dia..pastu..1jam terus berllau....bising2 dia balik..ak cuba cool kan dia lg..cerita2...1jam lg terus berlalu..aiiiiii..dh lama sangat nih..ak pon dh membara..tp,control lg...kang ak panas..laki ak panas..hancur kut kuanter MBB..sabaq2...

jam menunjukkan  angka 3ptg..gila..dr kul 12 sampai kul 3...ak masih terpacak kt sini...dlm masa ni..ak rasa mcm2 boleh ak buat..hantu betul service MBB...laki ak dh hangin..Mrs Arni pon berkata"..jap yer en. lepas ni sy panggil"...sekejap2..berapa bnyk sekejap daaaa...dh la ak kuar dr pejabat bknnya cuti..gila bwt kje mcm ni...huhuhu

klo bukan kerna urusan kerja..mati2 ak xmo bwt acc mybank..service lembab mcm kura2..apa guna sistem canggih2..klo service hancussss....buang masa org saja..depa pikiq seharian nk mengadap muka depa ka???..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan